Yorumsuz…
MASON DİKTATÖR MUSTAFA KEMAL YAHUDİ OLDUĞUNU KENDİSİ İTİRAF EDİYOR
İngilizlerin kuklası İslam düşmanı yahudi mason kafir Mustafa Kemal’in hangi etnik kökene (ırka) mensub olduğunu yine onun kendi ağzından dinleyelim. Boş lafa ne hacet..
Yahudi diktatör Mustafa Kemal’in 30 Eylül 1911′de Kudüs Kamenitz Oteli’nde yahudi Eliezer Ben Yehuda’nın oğlu Itamar Ben-Avi ile sohbeti..
Yahudi diktatör Mustafa Kemal: “SABETAY SEVİ’nin soyundan geliyorum. Kendisine hayranım. Keşke bu dünyadaki bütün yahudiler onun mesihliği altında vahdet kursa..” (yani hem burda bir yahudi olduğunu hemde yahudi inancına bağlı olduğunu söylüyor..)
Yahudi diktatör Mustafa Kemal: “Evimde Venedik’te neşredilmiş kadim bir TEVRAT var. Babam onu kıraat etmem için bana Karaim Yahudisi bir muallim tutmuş idi. Ta’lim etdiğim ayetlerden bazılarını hâlâ hatırlayabiliyorum” dedikten sonra biraz tefekkür edip..
“SHEMA YISRA’EL, ADONAI ELOHENU, ADONAI EHAD!” (yani “Dinle ey İsrail, Rabbin olan Tanrı tektir”) demiştir. Bu dua yahudilerin meşhur Shema (Şima) duasıdır. Kafir yahudi Mustafa Kemal demek ki, gizliden gizliye yahudi ibadetini ediyormuş, yani dinine bağlı bir yahudi hemde..
Daha sonra Itamar Ben Avi’nin “Efendim, bu Yahudilerin en mühim duasıdır” demesi üzerine yahudi diktatör Mustafa Kemal: “Benim de gizli duamdır bayım, benim de!” diyerek etnik kökeninin yahudi ve dininin ise Museviliğin bir kolu olan “Sabetayizm” olduğunu beyân etmiştir..
(Masdar: Uluğ İğdemir: Atatürk’ün Yaşamı, I. Cild, sahife 23, T.T.K. neşriyyat, sene 1980)
http://atajew.com (ingilizce)
Çarşamba, Temmuz 9, 2008, 1:58 pm üzerinde
Itemar Ben Avi’nin beyanının sahih olduğunu nasıl bu kadar emin olarak biliyorsunuz? Masonlar da Mustaga Kemal’e 33. dereceden Üstadlık teklif ettiklerinde neden reddedilmişlerdi bir araştırmanızı tavsiye ederim!
Cumartesi, Temmuz 12, 2008, 10:12 pm üzerinde
hem hiçbir sağlam kaynak belirtmmemişsiniz
Cumartesi, Ağustos 16, 2008, 12:39 pm üzerinde
Atatürk’e laf söylemek ne haddine ulan…! bu yazıyı bu siteye koyanın anasını,bacısını,karısını kanlı kanlı sikiyim….!
Cumartesi, Ağustos 16, 2008, 12:41 pm üzerinde
anasını siktiğimin fetullahçıları,amerikancı fetullahçılar,sionist fetullahçılar…Allah bütün fetullahçıların belasını versin fetullah mı yoksa fitnetullah mı düşünmek lazım….!
Pazartesi, Ağustos 18, 2008, 8:16 pm üzerinde
Sayin Turan
siz sasirmisiniz bu herifler anti siyonist ve anti yahudi onune geleni siyonizmle suclamak cehalettir
Ben Irk olarak oz be oz Itil/Karay Turku’yum
dinim Yahudi ve hayatim boyubca bu ar..p bozuntulariyla carpistim ve de carpisiyorum
Israil’de asil Turk irkindan yuzbinlerce kandas var
Salı, Ağustos 19, 2008, 8:28 am üzerinde
Bütün yahudileri sikeceğim yemin ederim siyonist domuz senin sülaleni sikeyim.müslümanlar yahudileri yok edecek o gün gelecek.kaçacak delik arayacaksınız piç kuruları ah ulan şimdi yanımda olsaydın seni parçalardım orospu çocuğu ancak klavyeden artistik yaparsın seni sike sike göt deliğini genişleteceğim.
Perşembe, Ağustos 21, 2008, 2:24 pm üzerinde
sizin şeyhinizin sakalını sikiyim….!
Perşembe, Ağustos 21, 2008, 2:34 pm üzerinde
FETULLAH MI FİTNETULLAH MI ?
Kürşat Yılmaz’ın, devlete çöreklenmiş ve artık bir kanser uru gibi ameliyat zamanı gelmiş Fetullahçı şebekeyi ifşaatı
Halen, Tekirdağ 1. nolu F tipi ceza evinde bulunan eski ülkücü militanlardan ve mafya babalarından Yakup Kürşat Yılmaz’ın
•a) Kendi el yazısıyla yazdığı
•b) Ve yine kendi eliyle bizzat imzaladığı
•c) Tam 16 sayfa tutarındaki
•d) Kendi avukatına, kamuoyuna açıklansın diye faksladığı
•e) Cumhurbaşkanlığı Denetleme Kurulundan, Genel Kurmay Başkanlığına kadar pek çok yetkili makama ulaştırıldığı
•f) İnternette açık istihbarat sitesinin noktası virgülüne aynen yayınladığı aşağıdaki, konuları ifşa eden; insaflı, izanlı ve vicdanlı itiraflarını dikkatle ve ibretle okuyun.
1- Fetullahçıların Emekli GKB. Hilmi, Özkök’ü niye ve nasıl Cumhurbaşkanı yapmaya çalıştıklarını Nokta Dergisinde yayınlanan “Emekli Generallerin günlükleriyle, Hilmi Özkök’ün “Derbecilere direnen demokrat kahraman” görüntüsüyle kamuoyuna niçin taşındığını?
2- CIA güdümlü Fetullah Gülen şebekesinin, Emniyet, Yargı, Ordu ve Bürokraside nasıl kadrolaştıklarını ve Hanefi Avcı’yla yakınlaştıklarını?
3- Fetullahçı Emekli Albayların, yine Fetullah güleni aklayan 1. nolu DGM başkanı Orhan Karadeniz’le dostluklarını?!
4- Sicili bozuk eski ülkücü mafya babalarını Emniyet ve Yargı şantajıyla hangi kirli işlerde nasıl kullandıklarını?
5- AKP içişleri Bakanı Abdulkadir Aksu’nun ve Bucak Aşireti mensuplarının Fetullaçılık şebekesine katkılarını?
6- DYP’li eski Bakan ve ülkücü Meral Akşener ve ağabeyi eski MHP İzmit İl Başkanı Nihat Gürel’in, Abdulkadir Aksu’yla süren irtibatlarını?
7- Antalya Manavgatlı İsmail Hoca diye tanınan Fetullahçının Paşalar, Bürokratlar, Yargıçlar, Parti Başkanları ve Bakanlar katındaki ağırlığını ve saygınlığını
8- Bu Fetullahçı İsmail Hoca’nın gerektiğinde özel uçakla Kuzey Irak’a giderek (Amerikalı ve İsrailli yetkililer ve Kürt liderlerle) ziyaretler yaptığını!
9- Bu şebekenin: İstedikleri Orgenerali Genel Kurmay Başkanı yapacak veya engel olacak kadar kendilerini güçlü sandıklarını ve şımardıklarını! Neden Yaşar Büyükanıt’a karşı Hilmi Özkök’e yakın durduklarını?
10- Bazı Paşaların, Kuvvet Komutanlarının ve yüksek bürokrat ve yargıçların gizli telefon konuşmalarını kaydedip, Hilmi Özkök’e ulaştırdıklarını!
11- Partilere, gazetecilere, hükümetlere ve özellikle Fetullah Gülen aleyhinde hareket edenlere hangi yollarla ve ne tür şantajlar dayattıklarını!
12- Fetullahçı gazete ve televizyonları, bankaları ve finans kurumlarını, kendilerine bağlı şirket ve işadamlarını bu maksatlar için nasıl kullandıklarını?
13- (Büyük Birlik Partili muhbirler gibi) Ülkü Ocaklarında ve MHP saflarında ve önemli noktalarda hala resmen görevli bazı şahıslarla, Fetullahçı Şebekenin nasıl ilişki ve işbirliği kurduklarını?
14- Fetullah Gülenin ve şebekesinin tehlikelerine dikkat eden ve bunlara zarar veren kimselerin hangi şeytani komplolarla ve nasıl cezalandırıldıklarını ve bunu da çevrelerine “Hoca Efendi hazretlerine dil uzatanları, ilahi bir belaya çarpıldıkları” şeklinde psikolojik bir baskı ve reklam aracı olarak sürekli anlattıklarını ve saf insanları etki altına aldıklarını?
•15- CIA ve MOSSAD’ın, Fetullah örgütlenmesi üzerinden Türkiye Cumhuriyeti devletini ve Hükümetini nasıl kuşatıp kıskaca aldıklarını ve Siyonist hedefleri için yararlandıklarını?
•16- Amerika’da sığıntı olarak yaşayan Fetullah Gülen’in bütün bunlardan elbette haberi bile olmadığını, olamayacağını, bu işlere aklının yatmayacağını ve onun çapını çok aştığı; ancak bilerek Amerika’ya ve Yahudi odaklara kiraladığı sahte karizmanın ve onun adına oluşturulan hıyanet mekanizmasının nasıl kullanıldığını?
•17- Din baronlarıyla rantiye patronlarının; cemaat başlarıyla Cumhurbaşkanı adaylarının; bakanlarla mafya babalarını; bazı üst düzey emekli subaylarla sabataist masonların; şöhret, etiket ve servet aşkına nasıl kol kola girip ABD emperyalizmine ve İsrail siyonizmine hizmet sunduklarını?
•18- “Hizbullah’a büyük darbe” diye sunulan, suni bir gündemle kamuoyu avutulan Konya merkezli Emniyet operasyonlarının, dikkatleri başka tarafa çekip, Fetullah-CIA bağlantılı hangi gelişmeleri perdelemek için yaptırıldığını!
19- Türkiye’de “laik ve demokratik” kılıflı bu gizli Siyonist sömürü sisteminin nasıl tıkandığını, Atatürk’ten sonra Milli Bağımsızlık rayından adım adım mandacılığa kaydırılan Cumhuriyetin nasıl can çekişme noktasına taşındığını!
Birinci ağızdan, belgeleriyle ve şahitleriyle okuyun ve sonra oturup ne hale geldiğimizi ve hangi badirelere sürüklendiğimizi anlamaya çalışın!
Bu denli ayrıntılı, canlı kanıtlı ve tutarlı bir yalan uydurulamaz. En adi bir insan bile kendi dostlarını ve akrabalarını da işin içine katarak, böyle bir iftira senaryosu hazırlayamaz.
Ama her şeye rağmen “Bu da bir komplo teorisidir” diyenler çıkarsa bu ifşaat ve iftiralarda ismi geçen kahramanların inandırıcı ve detaylı açıklamalar yapmaları kendilerini aklamaları beklenir.
Ve ey yetkili ve etkili kesimler,
Ve Ey Milli duyguları ve İslami duyarlılıkları hala körlenmeyenler,
Yarın çok geç olabilir!
Kozadan Kelebeğe:3, Gazeteciler ve Yazarlar Vakfı yy. Aralık 2002.
“Küresel Barışa doğru” s. 131′deki:
“Herkes kelime-i Tevhidi esas alarak çevresine bakışını yeniden gözden geçirmeli ve ıslah etmelidir. Hatta Kelime-i Tevhidin ikinci bölümünü, yani ‘Muhammed Allah’ın Resulüdür’ kısmını söylemeksizin sadece ilk kısmını ikrar eden kimselere bile rahmet ve merhamet bakışıyla bakmalıdır”[1]
“Küresel Barışa Doğru”, s. 45′deki:
“Yahudi ve Hıristiyanları kınayan ve azarlayan ayetler, ya Hazreti Muhammed (sav) döneminde yaşayan; yada kendi peygamberleri döneminde yaşayan bazı Yahudi ve Hıristiyanlar hakkındadır.”
Sözleriyle
a) Yahudi ve Hıristiyanlarla yakınlaşmak ve diyalog kurmak aşkına, Hz. Peygamberimize ve O’na gelen Kur’anı kerime iman ifadesi olan “Muhammedün Resulüllah” kısmını inkar edenlere merhamet ve muhabbet etmeyi önerecek kadar, Yüce Dinimizi temelinden tahribe yönelen
b) Kur’anda Yahudi ve Hıristiyanların gizli niyetlerini ve kirli mahiyetlerini açıklayan ayetlerin, binlerce sene önceki Yahudi ve Hıristiyanları anlattığını, iddia ederek, bu günkü Haçlı emperyalist Hıristiyanları, ABD ve AB’nin barbarlıklarını ve yine Siyonist İsrail’in vahşet ve fesatlıklarını mazur ve meşru göstermeye gayret eden Fettullah Gülen denen adam ve din istismarcısı CIA bağlantılı kadrolarından, bunlardan daha beterleri beklenir.
Fetullah’ın Fettanlığı
09.04.2007 tarihinde yayınlanan “Kaos, kadrolaşma, ordu ve okullar” başlıklı röportajında tam bir ustalık ve utanmazlıkla: sinsi pisliğini ve kirli kişiliğini, karşıtlarının üzerine yıkan ve dolaylı da olsa kendi ruh röntgenini ortaya koyan Fetullah Gülen şöyle diyordu:
“Ayrıca, eskiden tehlike daha çok dışarıdan geliyordu; Birinci Cihan Harbi’nde, Kurtuluş Savaşı’nda olduğu gibi düşman belliydi ve düşmanlık da açıktan açığa cereyan ediyordu. Mesela, İstanbul’u işgal ettikten sonra Şam’da Selahaddin’in mezarının tekmelendiği haberini de alan İngiliz General “Ey Selahaddin, Haçlı Seferleri daha yeni bitti!” demek suretiyle şecaat arz ederken sirkatini söylüyor; Osmanlı’nın mağlubiyetini İslam’ın sonu, haçın zaferi olarak ilan ediyordu. Dolayısıyla, o günlerde bu millete kastedenler belliydi, âşikardı. Fakat, bir dönemden sonra saldırılar içeriden gelmeye başladı. Nur Müellifi’nin yaklaşımıyla, “eskiden tehlikeler hariçten gelirdi; onun için mukavemet kolaydı. Şimdi tehlike içeriden geliyor. Kurt gövdenin içine girdi. Şimdi, mukavemet güçleşti. Korkarım ki cemiyetin bünyesi buna dayanamaz.. çünkü düşmanı sezemez. Can damarını koparan, kanını içen en büyük hasmını dost zanneder.” Evet, artık, “Türk Milleti” diyen, “vatan, ülke, ülkü, bayrak” sözlerini dilinden hiç düşürmeyen ve hatta “din, iman, Kur’an” fedaisiymiş gibi arz-ı endâm eden bir sürü eli kanlı insan bozması var meydanlarda. Bunlar “milli ruh” diye diye milletin önüne kuyular kazıyorlar, “ruh kökü”nden bahsederken milletin kökünü kesiyorlar ve toplumu ruhsuzlaştırarak, kalpsizleştirerek kimseye sezdirmeden en sinsi planlarını uygulayabiliyorlar.”
AKP iktidarını hayırlı ve başarılı göstermek ve bu dönemdeki bütün tahribatları gizlemek ve Siyonist sömürü hakimiyetine hizmet etmek için de şunları söylüyordu:
“Fakat, Türkiye’de ne zaman işler iyiye doğru gitmişse hemen bir provokasyonlar silsilesinin sahneye sürüldüğü de açıktır. Hiç unutmuyorum, daha altmışlı-yetmişli yıllarda dinlediğim bir ekonomi profesörü bu hususa dikkat çekiyor ve “Türkiye ne zaman az belini doğrultur, bir kısım engebeleri aşar ve bazı konularda da olsa dünya ile rekabet edecek hale gelirse, dış mihraklar hemen harekete geçirilir, içerideki bir kısım odaklar tahrik edilir; anında ülkede bir terör atmosferi oluşturulur ve her şey elden gidiyormuş gibi bir hava estirilir.” diyordu.”
“Bazıları yine kıyamet senaryoları yazıyor ve o çok korkunç oyunlarını sahneye sürüyorlar. Bazıları Mehdi’nin, İsa-Mesih’in gelişini dünya dengelerinin tamamen bozulmasına bağlıyor ve dünyayı kurtaracak kişi veya düzenin gelmesi için yeterince kan akmasının lüzumuna inanıyorlar. Böyleleri, karanlıktan medet umuyor, düzenin kaostan çıkacağını sanıyor ve dolayısıyla da yeryüzünün hercü mercle, fitne ve fesatla dolması gerektiğini düşünüyorlar. Aslında bu, bir hezeyandır, bir cinnettir. Bu saçmalıklara inanan kimseler ya hırs, kin ve nefret duygularıyla gözlerini kör etmişler, görmüyorlar.. ya da bunlardan her biri acilen tedavi görmesi gereken bir akıl hastası. Heyhat ki, bu akıl hastaları bugün dünyanın pek çok yerini kan gölüne çevirdikleri gibi bizim ülkemizi de kanlı bir arena haline getirmek için her yolu deniyorlar.”
Demokrasi bahanesiyle devletimizin dejenerasyonuna Diyalog dalaveresiyle Yüce Dinimizin tahribatına ve küreselleşme diye halkımızı Siyonist Deccal Düzenine köle yapılmasına karşı çıkan onurlu ve şuurlu oluşum ve kurumları bakınız nasıl karalıyordu:
“Demokrasi kültüründen bîhaber bazı hazımsız ruhlar, kendileri gibi düşünmeyen insanların demokratik hak ve hürriyetlerden istifade etmelerini çekemiyorlar. Hele bir de bunlar, dine mesafeli duran kimselerse, halkın dinî vazifelerini yerine getirmesine, kendi duygu ve düşüncelerini seslendirmesine, insanların kendilerini ifade etmelerine asla tahammül gösteremiyorlar. Dolayısıyla, içlerindeki bu hazımsızlık sebebiyle sürekli müdahale duygularıyla dolup boşalıyorlar, müdahale düşünceleriyle oturup kalkıyorlar. Şayet umumi hava istedikleri gibi bir müdahaleye müsait değilse, hemen bir sürü kavga sebebi icat ediyor, ne yapıp edip kötü emelleri için zemin hazırlıyorlar. Kargaşaların, kavgaların ve anarşinin gölgesinde yeni bir fevkalâde hale zemin hazırlıyor ve o fevkalâdeliği kullanarak gönüllerine göre bir düzen tesis etme hayalleri peşinde koşuyorlar.”
İslamiyeti emperyalizmin Müslümanları uyuşturma aracı haline getirip, dinimizin temelini dinamitleme girişimlerine direnen kesimlere “din düşmanı” diye saldırıyordu:
28 Şubat öncesi televizyona çıkıp, Erbakan Hocayı kastederek:
“Şimdi Türkiye’yi idare edenler, ekonomi ve anarşi konusunda ve dış politikada başarılı olsalar da, muhalefetle iyi geçinmeyi becerememişlerdir.
Dini şov malzemesine çevirip istismar etmişler ve ülkeyi gerilime sürüklemişlerdir.
Türkiye’de Kahtı Rical (yetişmiş ve yetenekli yönetici) kıtlığı çekilmektedir.
Bu hükümet derhal bırakıp gitmelidir.
Cumhuriyet ve laiklik şimdiye kadar hiçbir dönemde bu denli tehlikeye girmediği için, onu korumakla görevli kesimler, haklı olarak sesini yükseltmektedir!..
-Şeriat Kur’an’da sadece bir yerde geçmektedir (?!)
-Şeriatın % 95′ni oluşturan iman, ibadet ve şahsi muamelat kısımlarını bugün Türkiye’de tatbikini engelleyen bir durum yoktur. Geri kalan %4-5 kadarı da hukuk kısmıdır ki bu sadece idarecileri ilgilendirir. Fertle alakalı değildir.
-Sadece Erbakan’ın Başbakanlığı döneminde tek bir İmam Hatip açılmamıştır. Bu bir nasip meselesidir. Diğer bütün başbakanların döneminde açılmıştır.
Şu anda İmam Hatip’lerde ihtiyacın çok üzerinde bir yığılma görülmektedir. Bu ihtiyaç fazlası farklı merkezlere yönelerek rejim için tehlike arz edebilir. Rejimi korumakla görevli kurumların haklı hassasiyeti de bu yüzdendir.
“Dine ve dindarlara karşı cibilli olarak tavır alan bazı kimseler, bizi de dini kimliğimizden ve belki dine faydalı olduğumuzu düşündüklerinden dolayı vurmak istiyorlar. Millet adına hayırlı faaliyetlerde bulunacak insanları gericilikle suçlayıp sindiriyor ve onların önlerini kesiyorlar. Aslında bunların çoğu, “radikal müslüman” derken de, “aşırı dinci” diyerek sadece bir kesimden söz edermiş gibi yaparken de bizzat İslam’ı hedef alıyorlar, ama İslam’a açıktan açığa saldırmak ve müslümanlığa karşı düşmanlıklarını izhar etmek istemediklerinden “şucular, bucular” demekle yetiniyorlar. İçlerindeki kin, nefret, hazımsızlık ve kıskançlık hislerini bastırmayı bazı kimseleri bitirmeye bağlıyor ve bu emellerini gerçekleştirmek için de daha güçlü bir dayanağa yaslanmaya çalışıyorlar. Daha doğrusu, bizi başa çıkamayacağımızı düşündükleri ve vurdukları zaman bir daha belimizi doğrultamayacağımıza inandıkları bir güçle karşı karşıya getirmek istiyorlar. Yalan ve iftiralarla dolu haberler neşrediyor, hakkımızda irticâ yaygaraları koparıyor ve hemen her zaman bunu büyük ölçüde kötüleme, sindirme, yok etme malzemesi olarak kullanıyorlar. Evet, bütün bunları yaparken toplumda paranoyalar oluşturmak suretiyle, “aman bunlar tehlikelidir” havasını estirerek devletin bazı kurumlarını karşımızdaymış gibi göstermeye ve bazı devlet memurlarını da üzerimize salmaya çalışıyorlar.”
-Kesintisiz 8 yıllık eğitim zannedildiği gibi bir tehlike değildir. İsteyen ortaokuldan sonra da İmam-Hatip’e gidebilir. Bu girişim şer gibi görünse de ileride belki de hayırlara vesiledir.
-Millî Güvenlik Kurulu bir anayasal kurumdur ve kendi İçtihatları gereği ülke ve rejim için tehdit ve tehlike gördükleri hususlarda tedbir ve teklif getirmeleri elbette sorumlulukları gereğidir ve bu içtihatları yanlış bile olsa kendilerine sevap getirir. Bu konuda daha çok söylenecek söz vardır. Ama toplumun bazı kesimleri bunları hazmetmeye henüz hazır değildir.”
Diyecek kadar:
Milli ve yerli siyasete savaş açan
Siyonist güdümlü masonik siyasete zağarlık yapan
İmam Hatip düşmanlığını, 8 yıllık eğitim tahribatını pervasızca savunan
Tarihi D-8′leri kuran, ekonomik ve sosyal dengeleri rayına oturtan ve İsrail’i korkutmaya başlayan Erbakan Hükümetine karşı tezgahlanan dış güdümlü 28 Şubat darbesini ve destekçilerini haklı görecek kadar şımaran ve şaşkınlaşan Fetullah Gülen, şimdi Emekli Oramiral İlhami Erdil’in yolsuzluk iddiasıyla yargılanması karşısında içinin yandığını söyleyerek sahtekarlık sergiliyor.
“Bu açıdan düşününce, -bir röportajda- Erdil Paşa’yı eşi ve kızıyla birlikte sanık sandalyesinde iki büklüm görünce çok üzüldüğümü söylemiş ve ortaya konan üslubu tenkit etmiştim. Hukukun gereği de ihmal edilmeden daha yumuşak bir yol, daha az rencide edici bir üslup bulunabileceğini düşünmüştüm. O mahkeme haber yapılırken su-i zanların nerelere kadar gidip dayanabileceğinin de medya organları tarafından hesaba katılmasını dilemiştim. Evet, hak ve adaletin yerini bulması çok önemlidir ve adalet karşısında herkes eşittir. Ancak bu arada, yargı önüne çıkarılanların insanî durumları da söz konusudur. Kanaatimce, birbirine karıştırılmadan bu iki hususun icapları da yerine getirilmelidir.
Rivayet edilen şu hadise bu hakikati destekler mahiyettedir: Bir gün Hazreti Ömer Efendimiz, valilerini Mescid-i Haram’da toplar, herkesin huzurunda onları hesaba çeker ve halkın şikayetlerini dinler. Halktan biri, bir valinin kendisine haksız yere yüz kırbaç vurduğunu söyler. Hazreti Ömer (radıyallahu anh) meseleyi araştırır; valiye kısas uygulanmasına ve vurduğu kırbaç sayısınca ona da vurulmasına karar verir. Bunun üzerine Amr bin Âs hazretleri, “Eğer böyle yapmaya kalkarsan, şikâyetlerin ardı arkası kesilmez. Arkadan gelenler de senin yaptığını aynıyla uygularlar; böylece idarecilik müessesesinin itibarı gider ve milletin kendi başındaki insanlara güveni kalmaz.” deyince Hazreti Ömer, Amr b. Âs’ın haklılığına inanır ve meseleyi daha arızasız bir şekilde çözer.
Yine, bir savaş sonrası, alınan esirler arasında cömertliğiyle meşhur Hâtem’in kızı da vardır. Peygamber Efendimiz ona çok şefkatli davranmış ve babası hürmetine Tâî kabilesinin bütün cezalarını affettiğini söylemiştir. Sonra da, Ashab-ı Kiram efendilerimize dönüp, “Zillete düşmüş olsa da, bir kavmin azizine ikramda bulunun, hürmetkar davranın.” buyurmuştur.”
Bazı devlet birimlerine sızmak iddialarını ise şöyle ikrar ve itiraf ediyordu:
“Biz de bu devletin adamlarıyız. Ben öz be öz Anadolu insanıyım; kana, damara, kafatasına bağlı bir ırkçılığı asla tasvip etmedim; Turancı da değilim. Fakat, milletimi aşk derecesinde seviyorum. Bir insanın, kendi millet fertlerini yine kendi memleketindeki bazı müesseselere girmeleri için teşvik etmesine sızma denmez. Teşvik edilen insanlar da o müesseseler de bu ülkeye ait. Kastedilen manadaki sızmayı belli bir dönemde Türk milletinden olmayanlar yaptılar, hatta belli yerlere kadar da geldiler. Belki şimdiki endişelerinin altında da o sızıntılarının fark edilmiş olabileceği endişesi var.”
“Evet, bir milletin ferdi, kendi milleti için var olan müesseselere sızmaz; hakkıdır, girer oraya; mülkiyeye de girer adliyeye de, istihbarata da girer hariciyeye de. Unutulmamalıdır ki, kadrolaşma, sızma, çoğalma türünden iddiaları atanlar ve bunlarla vazifeperver insanları sindirmeye çalışanlar hemen her devirde bu iftiralarının arkasına saklanarak ve hedef şaşırtarak kendi felsefeleri adına belli yerlere sızmış, kadrolaşmış ve çoğalmışlardır.”
Fetullah okullarının arkasında sürekli bir yabancı güç aranıyor? Aksi halde değirmenin suyunun dönmeyeceği iddia ediliyor? Sorusuna verdiği yanıt ise, ahmakları bile güldürüyor. Çünkü Anadolu’dan toplanan paralar ve yardımlar sadece Siyonist sadakanın aklanmasına yarıyor. Yoksa bunlar o mektep denen CIA merkezlerinin boyasına cilasına bile yetmiyor. Hadi yetti diye yutalım. Peki güçlü bir devletin bile başaramadığı diplomatik ve bürokratik engeller nasıl aşılıyor.. Herhalde bunlarda sümüklü Hoca’nın kerameti sayılıyor!
“O okulları açıp yaygınlaştıranlar dindar kimliğiyle tanınan insanlar olduklarından dolayı, dine, imana, milli ruha ve kendi mana köklerimize karşı içinde düşmanlık besleyen bazı kimseler hazımsız davranıyor; dindarların başarılı olmalarını çekemiyor ve o türlü iddiaları yayıyorlar. Bugüne kadar milletimiz adına ciddi hiçbir şey yapamamış olan ve yarınlar adına da hiçbir şey yapacak gibi görünmeyen, sadece “Nerede bir villa kapabilirim?” hülyalarıyla oturup kalkan kimseler kıskançlıkları sebebiyle iftiralar atıyorlar. Dahası, millet ve vatan uğruna fedakarlığın ne demek olduğunu bilmediklerinden Anadolu insanının bu okulları ne fedakarlıklarla devam ettirdiğini kavrayamıyorlar.”
Bütün bu olumsuzluklar karşısında bize neler düşmektedir? Sorusuna verdiği yanıt ise, fetullah Gülen’in nifakını ve sahtekarlığını ortaya koyuyor:
“Daha baştan kabul etmek gerekir ki, saldırmak ve ısırmak bazılarının tabiatı haline gelmiş. Ne yapalım, Cenâb-ı Hak, bize insanları ısırmak için bir diş, parçalamak için de vahşî bir pençe vermemiş! Öyleyse, bu yolun çileleri karşısında sabretmemiz ve hemen hafakanlara girmememiz lazım. Zaten, bizim inancımıza göre, misliyle mukabele etmek zâlimce bir kaidedir; dövene elsiz, sövene dilsiz ve kalpsizlere karşı bile gönülsüz davranmak ise mesleğimizin en önemli esaslarındandır.”[6]
Halbuki Kur’an açık ve kesin olarak “Misliyle mukabeleyi” adalet, ama affedip kendi hakkından vazgeçmeyi ise “fazilet” saymaktadır.
İşte ayetler:
“Eğer ( size hakaret ve haksızlık edenlere) ceza verecekseniz (size yapılan ezanın) misliyle karşılık verin (işte bu adalettir) Eğer sabredip (vazgeçerseniz) andolsun ki bu sabredenler için daha hayırlı(faziletlidir)”[7]
İşte bu böyle: Her kim kendisine yapılan haksızlığın benzeriyle (misliyle) karşılık verirse (bu adalet gereği onun hakkıdır)[8]
Biz onda: (Tevrat’ta) Onların üzerine şöyle yazdık.(Farz kıldık):
Cana can, göze göz, buruna burun, kulağa kulak, dişe diş ve (bütün yaralara ve azalara karşılık) kısas vardır. (Bu Allah’ın adalet kuralıdır) Ama kim bunu (kendi hak ve hukukunu) sadaka (ve hayırhahlık) olarak bağışlarsa bu, kendisi için (günahlarına) kefaret sayılır.
Her kim Allah’ın indirdiği ile (ve emrettiği şekilde) hüküm ve karar vermez de (bunları değiştirmeye ve dejenere etmeye yeltenirse) işte onlar zalim (kafir ve fasık) olanlardır.”[9]
Bu konuda, yani “misliyle karşılık vermenin bir hak ve adalet olduğu” hususunda daha pek çok ayetler, hadisler ve müçtehit ulemanın görüş birliği vardır.
Şimdi kalkıp da:
“Bizim inancımıza göre misliyle mükabele etmek zalimce bir kaidedir” diyen Fetullah Gülen:
a) Kur’anın tam tersini söyleyerek acaba ne olmaktadır?
b) Allah’tan daha adaletli ve merhametli rolünü oynayarak şeytana askerlik yapmaktadır.
c) Bu duyarsız ve dayanaksız fetvalarıyla, Müslümanların zalimlerle mücadele ruhunu ve hakkı hakim kılma şuurunu körletmeye çalışmaktadır.
d) Ve Fetullah gülen, bu açık itiraflarıyla, Kur’an’ın ve İslami kuralların emrettiği inanç ve idealden değil, başka bir inanca sahip olduğunu vurgulamakta, Allah’ın adalet olarak gösterdiği “misliyle mükabele”yi “zalimce” saymakta ve buna rağmen Müslüman ve muttaki rolü oynayarak münafıklığını kendisi ispatlamaktadır.
Halbuki, Affetmek ve hakkından vazgeçmek ise, asla dine, devlete, millet ve insaniyete karşı işlenen suçlarda değil, kişisel haklara yönelik haksızlıklar için geçerli olan bir fazilet tavsiyesi olmaktadır.
Fetullahcı Fitne Arabası Fren Tutar mı?
Sesar’ın uyardığı gibi:
Fetullah Hoca kendi cemaatine Dese ki,
1) Orduyu darbeci diye suçlayarak Dış Güçlerin ve AKP’nin oyunlarına alet olmayınız!
2) Evlerde “Devleti ele geçireceğiz, geçirdik!” safsatalarını tekrarlayıp durmayınız devletin her şeyi bildiğini aklınızdan çıkarmayınız!
3) Devleti Atatürk’ü ve İslam’ın temel prensiplerini yozlaştırmayı bırakınız!
4) Hüseyin Gülerce’ye söyleyin saçmalamasın! Türkiye’de istismar söz konusu olduğunda en son bizim cemaatin konuşabileceğini hatırlatınız!
5) STV’de, Zaman’da yürütülen “bölücülük”ten vazgeçiniz. AB, ABD ve AKP borazanlığı yapmayınız!
6) Biraz istihbarat edin; yoksa sonunuz iyi olmayacak, uslanınız ve uyanınız!
Cemaatin bu tür nasihatlere epey ihtiyacı var.
Hoca, Zaman’da yürütülen devlet, millet düşmanlığından AB, ABD, AKP, İsrail ve sair yalakalıklardan haberdar değil herhalde. Son dönemde Zaman okumadığı açıkça belli oluyor!
Hoca (Fethullah Gülen), Hüseyin Gülerce gibi Ordu’ya, devlet ve Türk Milleti’ne açıkça kin kusuyor!
Hüseyin Gülerce’nin “Vicdanınıza sorun!” yazısına sahip çıkıyor ve konuştukça batıyor.
AKP’yi desteklemek, demokrasi ve AB taraftarlığı adı altında Türk Devleti’ne ve Türk Milleti’ne düşmanlık yapmak, Ordu’yu karalamak ve STV’ye, Zaman’a ve aynı çizgideki yayınlara sinsi sinsi bölücülük yaptırmak kaosa sürüklemek olmuyor da, beylerin zararlı faaliyetlerini deşifre etmek mi Türkiye’yi kaosa sürüklemek sayılıyor?
“Bizi başa çıkamayacağımızı düşündükleri bir güçle (Ordu ile) karşı karşıya getirmek istiyorlar!” cümlesi ile “Biz TSK ile başa çıkabiliriz! TSK ile başa çıkamayacağımızı düşünenler yanılıyor! Oysa biz TSK’yı yenecek güçteyiz!” anlamına gelen bu tespiti, dolaylı bir tehdit olarak savuruyor!
“Hakkımızda irtica yaygaraları koparıyorlar.İnsaf! Sizde hiç vicdan yok mu?” diye soruyor…
Hem ABD’de yaşayıp hem ABD’nin, İsrail’in ve İngiltere’nin çizgisinde yayın yapıp, faaliyet gösterip sonra da masumum diyeceksiniz!
TSK’nın “irtica”dan kastı, “dış güdümlü sahte İslami hareketler”le “dış destekli bölücülük”tür! Şimdi kalkıp, cemaatin dış destekli, dış güdümlü, sinsi bölücülük yapan bir yanı olmadığını ispat edebilir misiniz?
Cemaat mensuplarının toplantılarının ses kayıtlarını yayınlasak; oralarda pişirilen Ordu, Türk Devleti ve Türk Milleti düşmanlığı karşısında cevap vereceksiniz?
Hüseyin Gülerce’nin, Ekrem Dumanlı’nın ve diğerlerinin TSK, devlet, millet yaklaşımlarını ortaya döksek, altında ezileceksiniz!…
Bu cemaat milyonlarca saf, temiz, inanmış, gerçek Müslüman’ı “Ordu din düşmanı!” diyerek aldatmıştır! Cemaat açıkça Ordu’ya, Türk Devleti’ne ve Türk Milleti’ne cephe almıştır.
Bu cemaat hiçbir zaman “Bizim arkamızda gavurlar var. Onlar cemaati desteklediği için bizi mürteci, yani (din-devlet düşmanı) diyorlar! Biz dış dünyadan, yani Batı’dan, yani Haçlılar ve Siyonistler’den destek aldığımız için irticacı ilan edildik. İrticacı olduğumuz doğrudur!” diyemez. Ama foyanız ortaya çıkmıştır.
Bunlar, kendi durumlarını gizlemek için Ordu’ya ve Devlet’e saldırmışlardır.
Tüm her şeyi dökmeyelim. Çünkü tabandaki % 99.9 temiz, saf, gerçek Müslüman Türk Milleti’ni seviyoruz. Onların aldatılmışlıklarını yüzlerine vurarak rencide etmek istemiyoruz. Sahte İslamcılar’ın Vatikan ve Siyonizm beslemesi sahte Müslümanlar’ın dönemi bitiyor.
Fetullah’ın üslubu, “Suçüstü yakalandık!” anlamındadır:
Biz olsak TV’de canlı yayına çıkar, önce Hüseyin Gülerce’den milletten, başlamak üzere epey kulak çeker, milletten özür dilerdik.
Oysa Ordu’ya meydan okuyan ve üste çıkmaya yeltenen bir zihniyetle karşı karşıyayız!
Bu kapsamda birkaç can alıcı soru soralım:
•1) Nobel düdüklü Orhan Pamuk, Alev Alatlı, Cemil Meriç, İlber Ortaylı, Fethullah Hoca Cemaati’nin okullarından mı mezun oldular, bunlar ve Siyonist patronlar niye sizi savunuyor?
2) Bilim Olimpiyatları’nda yüz akı olduğu için gurur duyduğumuz çocukları istismar edip onların çabalarını, ürünlerini, Allah vergisi akıllarını, ailelerinin katkılarını el çabukluğu ile cebe indirip başarıyı toptan sahiplenmek; ahlakla, insanlıkla, İslam ahlakı ile nasıl bağdaşıyor?
3) Haraca bağladığınız ve düzenli olarak esnaftan, işadamlarından, çiftçilerden ve ev kadınlarından topladığınız onca para ve kıymetli madeni (Ki, hangi ilde kimden kaç para aldığınızı biliyoruz!) ne yaptığınızı yazsak biraz utanır mısınız? Sakın ha önümüze şişirilmiş, abartılmış yardım listeleri ile gelmeyin! Topladığınızı ve dağıttığınızı biliyoruz! Yaptığınız açıkça istismar ve sömürü değil mi? Üç noktaya hizmet verip üçyüz noktadan haraç devşirmek, insanlıkla ve İslam’la ne kadar uyuşuyor?
4) Birçok toplantının bandı var elimizde! Hepsi sizi tekzip ediyor! Sizler de gerçek durumu biliyorsunuz. Neden yürüyüşünüzü, çizginizi değiştirmiyorsunuz? Size kimler ve niçin arka veriyor?
Milli ve Manevi tahribatların, takibat altında tutulduğu ve acı akıbetinize doğru koşulduğu niçin düşünülmüyor?
5) İslam’a; ABD, CIA, MOSSAD, MI6, Vatikan ve Siyonizm açısından niye bakıyorsunuz? Kur’an-ı Kerim’i okusanız açıyı bulacaksınız! Niye Kur’an açısından bakmıyorsunuz? “Bakıyoruz!” demeyiniz; orada daha da batacağınız belli oluyor!
6) Vatikan’a veya Siyonizm’e şirin gözükmek için yaptığınız, işte Türklük, bayrak, vatan, millet, Türkçe ve İslam üzerinden yürütülen duygu sömürüsünün ve bu temel üzerine bina edilen “Siyonist Tezgah”ın ipliğini pazara çıkaracak sorulardır bunlar!
Cevaplar ise hep aynı olacaktır çaresiz…
Ve konuştukça batmaya devam edeceklerdir, o “kendileri bile inanmadıkları yanıtlara sarılan sahte Müslümanlar”…[10]
Pazar, Ağustos 24, 2008, 11:49 am üzerinde
Aramızda türk maskeli yahudiler var. Ne derseniz deyin.
ABD başkanı George Bu$h da bir siyonist yahudi.
Gördüğünüz gibi ABD askerlerini Irak’a ve Afganistan’a gönderdi. ABD askerleri şimdi Israil için kan kusuyor. El-Kaide İsrail’i yok etmek istiyor, bunuda söylemiş olayım.
Bunlar türk, amerikan, milleyetci, hiristiyan, müslüman,… maskesini takıp, millete iyi rol oynuyorlar, böylelikle vatanı ve milleti kullanıyorlar, satıyorlar ve avutuyorlar.
BUNDAN DOLAYI BÜTÜN DÜNYA SİYONİST YAHUDİLERDEN TİKSİNİYOR!!!
Cahil olmakdan ALLAHa sığınırım. ALLAH gözümüzü açsın!
Çarşamba, Ağustos 27, 2008, 3:15 pm üzerinde
ananı sikim bu konutyu acan piç kurusu:D
Çarşamba, Ağustos 27, 2008, 4:14 pm üzerinde
arkadaşlar şu atatürkün annesinin yunanistanda yayınlanan bir gazeteye göre (hronos)bir macar yahudi ve sırp dönmesi bir piçti neden bir piç uğruna hemde necis pis yahudi sırp ve macar dönmesinden olan bu kefere uğruna birbirinizle kavga ediyorsunuz bak gördünüzmü annesi onun gibi oruspu olanlar hemen ona bir laf gelince ilk rahatsızlık duyanlar hemen yahudiler oluyorlar bu yahudi aşağılıkları tarih boyunca ehlileşmiş eşek eti ve hayvan kanı yiye yiye nasılda hayvanlaşmış olduklarını hemen gözler önüne seriyorlar ey yahudiler neden bu ata denilen ayaşı bu kadar çok sevıyorsunuz madem yahudisiniz yahudilikte bile bir ALLAH inancı vardır işte o bir olan musanın rabbi için neden atayı seviyorsunuz anlatırmısınız ben nefret etiğimin sebebini yazıyorum dinime hayvanca saldırdığı için dinimizi değiştirmeye cüret etiği için batı medeniyeti adına gavurun giydiğini zorla giydirmeye ve bu uğurda bir sürü din adamı astırdığı için istanbulda dolmabahçe sarayında kuranı kerimi saz ekibi eşliğinde okutmaya cüret etiği için kuranı aslıyla okumayı ve ezanı da aynı şekilde okuyana ağır cezalar getirdiği için bizim kılık kıyafetimize müdahale etiği için halifeliği kaldırarak tüm ümeti dağıtmış ve birtek türklük ilkesiyle kukla ve sadece yabancı masonlara hizmet edecek yanı annesini selanık genelevlerinde becermiş olanları ihya etmiştir bazı ahmaklarda vatanı kurtarmış diyorlar bok kurtarmış o piç onlarla anlaşıp onların vaadlerini yerine getirmeye elverişli olmasaydı düşmanlarımız bizim tepemizden inmezlerdi onun şu anda getirdiği kahpelik düzen sayesinde hiçbir türk devletine müdahele edemiyoruz örnek karabağ azerbayca musul kerkük şimdi anladınızmı savunduğunuz bu kahpe evladının sizlere ve kardeşlerinize ne kadar iyiylik etiğini daha bunun gibi bir sürü gün yüzüne çıkmamış gerçekler var ayasofyanın bizlere atalarımızdan kalan tek mirasa bile bu piç piçi olduğu hristiyan babalarını ihya etmek için müzeye çevirmiştir çünkü dine olan düşmanlığı olmasaydı ingilizler yunanlılar yahudiler ülkemizden çekilirmiydi bu piç onların dahi cüret edemeyeceği bir şeyi yapmıştır başta dindar görünüp padişahların ve milletin güvenini kazanıp iyice yer etikten milli mücadeleyi başlatmıştır hayır büyük yalan onu o annadoluya göndereb bizzat sultan vahiddedindir hemde çiftliğindeki atını dahi satıp bu vatan haini pezevenge vererek bu pezevenk ne yaptı gitiği her yerde arapları ve diğer milleti ayruştırarak gücendirerek ihanet eti halifeliği kaldırdıktan sonrada halifeyi vatan haiani ilan aderek türkiyeden sürdürtü halbuki hain olan kendisiydi ta o zamanda asılmalıydı ama elinde padişahın fermanı vardı halkın ilişememeside bu yüzdendi
Çarşamba, Ağustos 27, 2008, 6:45 pm üzerinde
ateist köpek senide senin atatürkünü de günde 3 posta sikeceğim.senin gibi ne kadar ateist laik köpek varsa hepsini sikecem am deliğini aç sikim kalktı seni düzeceğim.ayrıca o atatürk hem nonoştu hemde ibneydi.atatürkün götünü gelen geçen sikiyordu.sizin atanız işte böyle sikilmiştir.
Perşembe, Ağustos 28, 2008, 2:24 pm üzerinde
ÖZÜR DİLERİM YİNE BEN DÖNMEYİM:(40 YAHUDİYE 40 POSTA ATTRIYOM ANAM BACIMA
Cuma, Ağustos 29, 2008, 12:45 pm üzerinde
üstteki yorumu “sikici” adlı ibne benim adımı kullanarak yapmıştır yani kendi anasını ve bacısını yahudilere siktirdiğini kendisi itiraf etmiştir
Cuma, Ağustos 29, 2008, 12:47 pm üzerinde
ayrıca “sikici” adlı ibne benim adımı yazarak yaptığı üstteki yorumda dönme olduğunu da itiraf etti.
Cuma, Ağustos 29, 2008, 12:51 pm üzerinde
ayrıca “sikici” adlı ibnenin götünü de çok siktim.onda göt acısı olduğu için benim ismimi kullanıp yorum yapıyor.ben atatürkü de çok siktim.atatürkün arka deliğine boşaldım.hemde onu sikerken prezervatif kullanmayı unutmuşum.atatürk benden hamile kaldı.
Cuma, Ağustos 29, 2008, 7:17 pm üzerinde
tekrar özür dilerim iyice kafayı yedim.ben askerdeyken bütün ordu beni götten sikip beni alıştırdılar.bazen bende ne yaptığımı bilmiyorum.o kadar yarrağı yiğince kafayı yedim.bir dediğim bir dediğimi tutmuyo.benim anamı aslında yüce önderimiz atatürk sikti.ben orospu çocuğu olduğum için çok kıskandım anamın sikişmesini.o yüzden atatürkden nefret ediyorum.çünkü atamız benim gibi bütün orospu çocuğu rumları ve lazları götünden sikip kadınlarımızı hamile bırakdı..keşke bende türk olsaydım keşke orospu çocuğu olmasaydım ve keşke kerhanede doğmasaydım…
Cuma, Ağustos 29, 2008, 7:20 pm üzerinde
bu arada anamı sikmek isteyenler bu numaradan bana ulaşabilirler…0532 453 22 31
orospu anamın saati 2 ytl…çok ucuz çünkü kahpenin amı mağara gibi o yüzden sikerken ayağınızıda kullanmak zorundasınız.yüce önderimiz atatürk annemi siktikden sonra amı kapı gibi oldu bende kahpeyi 2 ytl den satıyorum…bu arada orospu annem kemalistlere yarı fiyatına
Cumartesi, Ağustos 30, 2008, 7:33 am üzerinde
ben tam bir orospu çocuğuyum yukarıdaki yorumda mustafa adını kullanarak yorum yazdım.yukarıdaki numara ise benim numaramdır.ben boş zamanlarımda orospuluk yaparak para kazanıyorum.götümü veriyorum.ücretim 2 ytl den 1,5 ytl ye düşmüştür.duyurulur.kampanyamız başlamıştır.1,5 ytl ye iki kere götümü vereceğim öncelikle beni mustafa siksin.mustafa beni bedava sikebilir izin veriyorum
Cumartesi, Ağustos 30, 2008, 8:20 am üzerinde
sikilmiş türk ırkının sikilmiş atası ibne atatürkü ben siktim.benden hamile kaldı.şu anda anadoluda ne kadar türk varsa hepsi benim soyumdan geliyor.çünkü ataları olan atatürkü ben sikip domalttım.atatürkü hamile bıraktım sonra üçüz doğurdu onların soyundan türk ırkı ortaya çıktı.yani bütün türklerin anasını siktim.onlar benim evlatlarım.ey türkler babanıza gelin.ananızı ben siktim babanızda benim
Cumartesi, Ağustos 30, 2008, 7:33 pm üzerinde
mustafa senin yerine ben girip gaflarını duzeltiyorum!lanet olsun sizin giblere ya…ATASINA IRKIN ORDUSUNA BUKADAR MI KİN DUYAR İNSAN YAZIK!
Cumartesi, Ağustos 30, 2008, 7:34 pm üzerinde
AYNEN BÖYLE!!!!!!!!!!BEN BİR VATAN HAİNİYİM…NEDEN Mİ…IRKIMI CEDDİMİ ATAMI KUFRE BOĞDUM…BENİM İÇİN CAN VEREN ORDUYA ETMEDİK LAF BIRAKMADIM!EVET ASIN BENİ
Cumartesi, Ağustos 30, 2008, 7:37 pm üzerinde
VE BU SİTEYİ GENEL KURMAY BASKANLIĞINA MAİLLE BİLDİRMİŞ BULUNUYORUM…gereginin yapılcagından şüphem yok!böyle siteleri açanlar hesap verecek!arkadaslar Lutfen benim gibi ulaşın genel kurmay sitesine..bunlar gibi acizleşeye gerek yok!bunun nickine girdim bikaçkez ama insan olmadı bu musatfa ve benzerleri!.
Cumartesi, Ağustos 30, 2008, 7:38 pm üzerinde
gnkur@tsk.mil.tr bilmeyenler için TSK ulaşım adresi..saygılar
Pazar, Ağustos 31, 2008, 12:03 am üzerinde
mustafa denen orospu çocuğu atatürk düşmanı soysuz piç hangi internet cafeden yada nerden yazıyorsan seni mutlaka bulucaklar..şerefini siktiğimin soysuzu!
Pazar, Ağustos 31, 2008, 8:00 am üzerinde
ancak sikimin deliğini bulurlar
Pazartesi, Eylül 8, 2008, 2:19 am üzerinde
sikimi anamın amında unutmuşum…
Pazartesi, Eylül 8, 2008, 10:59 am üzerinde
a bi dakka yanlış söyledim sikim “sikici” adlı ibnenin göt deliğini sikerken içinde kalmış
Salı, Ekim 21, 2008, 6:29 am üzerinde
girin bakin bu ibret dolu videolara ve görün bütün dünya biliyo atatürkün yüzünü: http://www.atajew.com/
bi siz cobanlar atatürk atatürk diye götünüzü yirtiyonuz. iyi devam edin serefsizler sizi.
Pazar, Kasım 2, 2008, 5:59 pm üzerinde
siktirin gidin siz tm bir salaksnız
Cumartesi, Kasım 15, 2008, 11:55 pm üzerinde
eger ataturk yahudiyse fasist hitlerle dayandigi dostlugu bana biri aciklasin lutfen buraya madem atamiz hakkinda yalanlar uyduruyorsunuz ozaman mantikli yalanlar yazin da biz de inanalim siz bu gerekcelerinizle ancak parayla din maskesi altinda satin aldiginiz yobazlari etkilersiniz..ataturk ve savas arkadaslarina allah gani gani rahmet eylesin..ataturk ve savas arkadaslari arkasinda asil turk milleti olmasaydi bugun senin dinin ne olacakti be serefsiz!!!ingiliz fransiz italyan kopekleri ananin namusuna el koymaya gelirken,abdulmecit pici canakkale de zafer kazandigimiz vakit ingilizlere istanbul u satmisti..sonunda osmanlinin geri kalan tum gelirlerini alip isvicreye kacmisti osmanli hanedani geliyor bazen turkiyeye bak hic bize benziyolar mi turkce dahi bilmiyolar bok sarisina burunmus saclar cenabet suratlar.eger kurtulus savasi nda kurtulamasaydik herhalde senin sonunda oyle olurdu belki de abdulmecit amcanla isvicreye kacardin ha cubbe altindan sarisin karilara kaymaya..fethullah it ine gelince de ben onu musluman bile saymiyorum..dinlerin bulusmasi nda musluman kadinla hristiyan herifi 3 dinin papazlari imamlari hahamlari esliginde evlendirmis kan emici bir ibnedir o..acin youtubdan seyredin dinler arasi diyalog tan..
Salı, Kasım 18, 2008, 1:30 am üzerinde
Tamam iyi guzel Mustafa Kemal in yahudi oldugunu anladik.Peki sizin Ergenekon tarafindan yonlendirildiginiz ve Ingiliz gizli servisince kuruldugunuz iddialarina ne diyeceksiniz?Hangi birinize guvenilim?Yuksek perdeden ahkam kesmek kolay.Sizler kimlersiniz ,hangi ulkeler ve servisleri arkanizda?
Salı, Aralık 23, 2008, 10:15 pm üzerinde
bence yahudiler sandigimiz kadar etkin degil hem onlar hem biz kullaniliyoruz tum muslumanlarin dikkati oraya cekiliyor bu sayede butunlesme konusulacagina yahudiler konusuluyor
yok amerikayi yahudiler yonetiyormus yok avrupa yahudilerin elindeymis yok dunya onlarin kontrolundeymis cartda curt.
mademki bu kadar etkinler neden surunuyorlar neden amerikan ve avrupa silahli guclerini kullanipda orta doguya hakim olmuyorlar o kadar etkinlerse bunu neden yapamasinlar o kadar imkanlari olsaydi filistin milistin sorunu kalmazdi kici kirik sirplarin yaptigini dunya hakimi(?) yahudilerde yapardi elbet………
Cuma, Ocak 16, 2009, 11:53 pm üzerinde
siz tam bir orusbu çocoğusunuz. başka söze gerek yok